La Fundació Marta Mata Garriga té com a finalitat impulsar el desenvolupament d’una concepció dinàmica de l’escola en el medi social, i a les relacions entre l’educació i el món de la cultura, del treball, de l’esplai i del civisme. Es concreta de manera especial en l’àmbit de l’educació a Catalunya.
Destaquem
37a Marxa pels camins del Penedès 2024
Enguany la 37a Marxa pels camins del Penedès tindrà un RECORREGUT NOU! Des de Cal Mata (Saifores) passarem pel castell de Santa Oliva, per unes cabanes del camp rehabilitades i les recents excavacions del poblat ibèric de les Masies de Sant Miquel.

DADES DE LA MARXA
  • Sortida a les 08:30 h des de Saifores (Banyeres del Penedès), a 5 km del Vendrell.
  • Dos possibles recorreguts a escollir en el curs de la Marxa : 9 km i 13 km. En ambdós casos el circuit és planer. El recorregut més llarg passa pel poblat ibèric de les Masies de Sant Miquel.
  • Avituallament complert durant la Marxa.
  • Esmorzar al final del recorregut en el lloc de la sortida, amb: pa amb tomàquet i botifarra o entrepà de formatge; aigua, vi i coca; cafès i conyac.
  • Record per a totes les persones participants.
  • Cal conservar el rebut de la inscripció per poder disposar de l'esmorzar i el record.

Més informació:

La Marxa rep l'ajuda de l'Ajuntament de Banyeres del Penedès

Jornades Marta Mata

La Fundació Marta Mata Garriga organitza cada any la Jornada Marta Mata per treballar i debatre amb professionals de l’educació de tots els àmbits i altres persones interessades, un aspecte determinat de la pedagogia. Se celebra un dissabte proper al 20 de novembre, data en que es va aprovar la Declaració dels Drets dels Infants.

Aquí hi trobareu els textos o resums de la majoria de les intervencions dels ponents i alguns articles de Marta Mata que es van lliurar a les persones participants per ajudar al debat.