ANY MARTA MATA 2016

Marta Mata Garriga (1926-2006) és una de les pedagogues i polítiques més rellevants del camp educatiu a Catalunya i a Espanya del segle XX. Compromesa amb la millora de l’escola pública, dedicà la seva vida a l’impuls de la renovació pedagògica.

Aquest any 2016 s’escau el 90 aniversari del naixement de Marta Mata. Per tal de recordar la seva figura i donar a conèixer el seu llegat, la Fundació Marta Mata Garriga ha decidit celebrar “L’any Marta Mata 2016” amb tot un seguit d’actes oberts a la comunitat educativa i a totes les persones interessades que ens vulguin acompanyar.

Debats de l'Any Marta Mata 2016

Com a actes destacats, hi ha programat un calendari de tertúlies per impulsar la relectura dels escrits de Marta Mata. Tenen lloc els dilluns a les 17h a la Fundació Marta Mata. No cal inscripció prèvia.

• 19 de novembres: Participació (dins de la Jornada Marta Mata)

Programa Any Marta Mata