La Fundació Marta Mata Garriga té com a finalitat impulsar el desenvolupament d’una concepció dinàmica de l’escola en el medi social, i a les relacions entre l’educació i el món de la cultura, del treball, de l’esplai i del civisme. Es concreta de manera especial en l’àmbit de l’educació a Catalunya.
Destaquem
Jornades Marta Mata

La Fundació Marta Mata Garriga organitza cada any la Jornada Marta Mata per treballar i debatre amb professionals de l’educació de tots els àmbits i altres persones interessades, un aspecte determinat de la pedagogia. Se celebra un dissabte proper al 20 de novembre, data en que es va aprovar la Declaració dels Drets dels Infants.

Aquí hi trobareu els textos o resums de la majoria de les intervencions dels ponents i alguns articles de Marta Mata que es van lliurar a les persones participants per ajudar al debat.